2011. március 12., szombat

4.fejezet Az elrablóm

                                                                     4.fejezet
                                                                 Az elrablóm




Éreztem hogy a csókja indulatos és dühös ,ellöktem magamtól és adtam neki egy pofont ő erre elkapta a kezem és megkötözte.
A hátam mögé állt és a szemem elé egy kendőt kötött.
Már olyan fél órája bóklásztunk az erdőbe mikor hirtelen megálltunk,abban reménykedtem hogy Robinnak és a többieknek feltűnt - hogy eltűntem?!



Holdszálláson:-Loveday nővérem,Maria!
                           -Robin mi a baj Mariaval?
                           -Maria Jackel eltűnt,már mindenütt kerestem őket 
                           -Nyugodj meg biztos a kertben vannak,de várj csak ki az a Jack?
                           -Vele ment el táncolni mert mi délelőtt össze vesztünk.
                           -Min vesztetek össze?Én nekem nem rémlik hogy ismernék Jack nevű férfit
                          -Hát Loveday az a baj hogy én sem ismerek,akkor nagy az esélye hogy Mariat az az öntelet,bunkó barom elrabolta ha lesz valami baja én nem bocsátom meg magamnak keressük meg Sir Benjamint és szóljunk neki!
                    -Rendben én szólok Sir Benjaminnak te meg szólj a klánodnak és az apánknak.
Gyorsan megkerestem a klánomból a józan embereket,és már  útnak indultunk.
Eközben Sir Benjamin is összeszedte a józan férfiakat Cour de Noirral útnak indultak.
-Váljunk szét három felé hátha így Mariat jobban megtaláljuk!-mondta Cour de Noir.


Az erdőben:Éreztem hogy egy hideg helyre visz gondoltam ,hogy ez egy barlang lehet.
Levette a szememről a kendőt,nehezen tudtam hozzá szokni a barlangban égő gyertyák fényéhez,körbe néztem és meggyőződtem róla hogy tényleg egy barlangban vagyok.
Oda jött hozzám és a hajamat simogatta és közben csókolgatott.
Én mást nem tudtam tenni csak tűrni az eljén még tiltakoztam de mind kiderült hogy ezeket hiába tettem,mert semmi sem használt , hirtelen egy ötletem támadt.
-Jack kérlek levennéd a kezemről a kötelet ,mert így neked is és nekem is jobb lenne-így könnyebben megtudok szökni gondoltam magamban.
-Hát jó de ha megszöknél te járnál rosszul,mert barlang bejáratánál a barátaim állnak és tudod Hercegnő elég rég voltak nővel vigyázz magadra!
Levette a kezemről a kötelet és engem nem hagyott az a gondolat nyugodni hogy mit tennének velem.


Holdföldén: -Robin késő van és sötét nem látunk semmit forduljunk vissza én és a többiek is ezt javasoljuk.
                    -Mi van Cam? Te megőrültél tudjátok mit mennyetek csak majd én megkeresem egyedül-ezzel sarkon fordultam és  beljebb hatoltam az erdőbe.
Mikor Camék beértek Holdszállásra láttak hogy a Sir Benjamin és Cour de Noir az asztalnál tanácskoznak.
Majdnem az összes vendég elment csak a közelebbi hozzá tartozók maradtak de már ők is kár perc múlva indulnak.
-Sziasztok fiúk Robin?-kérdezte Cour de Noir
-Jó estét Robin még mindig Mariat keresi .
-Jaj ez a fiú mennyire bátor nagyon aggódok érte-mondta Loveday gyászos hangon
-Nyugodj meg drágám és is nagyon aggódom de erősnek kell lennünk majd ha kezd világosodni akkor újra nekilátunk a keresésnek.


A barlangba: Jack közelebb jött hozzám és letépte a ruhám felső részét én meg hangosan tiltakoztam.
-Kérem ne!!
-Sajnálom kincsem de nem segítesz magadon ha sikítozol mától az enyém leszel!
Levette végül minden ruhám már csak fehérneműben voltam.
Hirtelen megállt az öltöztetésemmel mert kívülről zajt hallottunk.
Talán Robin gondoltam magamba?!








Sziasztok
Bocsi de gy kicsit rövid lett ígérem az ötödik fejezet hosszú lesz!
Írjatok vélemény köszi:)









              

6 megjegyzés:

  1. Szia Lilla!
    ez nagyon jó lett:)remélem hamar megtalálják Mariat

    VálaszTörlés
  2. Szia Lilla!
    Nagyon jó lett!
    Szegény Maria...:( Remélem Robin megmenti ;)
    kérlek siess a kövivel
    pussz

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilla :D Jajj huhh ez nagyon izgi lett :D Jaj szegény Maria :( Kérlek siess a folytival nagyon várom és hogy mi történik Mariaval :) Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok köszi ígérem sietek:)puxi

    VálaszTörlés
  5. szia Lilla
    nagyon király feji lett :D
    nagyon várom az újat
    pux

    VálaszTörlés