2011. március 5., szombat

3.fejezet Az igazság pillanata és a bál

3.fejezet
Az igazság pillanata és a bál 

  Mikor beléptem a szobám ajtaján láttam hogy Loveday kirakott az ágyamra pár ruhát ,hogy megkönnyítse a dolgom a választásban.
Gyorsan megfürödtem és rendbe raktam magam,egy tenger kék ruhát választottam,amin drágakövek csillogtak.
A nyakamba ezüst nyakláncot raktam,és a fülembe egy ehhez tartozó fülbevalót.
A hajamat kiengedtem,és mikor kész voltam elégedetten néztem bele a tükörbe hogy milyen elragadó vagyok.
Hirtelen eszembe jutott Robin és a titkos levele és így máris rossz kedvem lett.
Leültem az ágyamra és már majdnem elkezdtem sírni mikor kopogott valaki az ajtón.
-Ki az- kérdeztem letörten.
-Szia Maria én vagyok az Miss Heleitrope.
-Tessék bejönni éppen most akarok lemenni a tömeg közé
-Remélem van egy perced mert beszélni akarok veled ígérem rövid leszek,gyermeken én 16 éve ismerlek és látom ha nem mondasz igazat gondolom ma  nem a tópartján aludtál hanem akkor hol?
-Ő,én nem hazudok főleg nem önnek-mondtam egy kicsit félénken
-Maria átlátok rajtad kérlek mond el az igazat.
Elmondtam neki mindent azt ,hogy a tóparton megmentett Robin és elájultam és felvitt magához de nyugtattam hogy semmi sem történt köztünk.
Egy valamit kihagytam a csókot és azt hogy megsértődtem rá.
-Hát örülök ,hogy őszinte voltál ahogy hallom mindenki téged vár-ezzel kilépet a szobám ajtaján.
Egy nagyot sóhajtottam és közben azt mondtam magamba Bátorság Maria!
Hallottam ,hogy Sir Benjamin a társaságot elhallgatja és azt mondja ,hogy-Hadd mutassam be a Maria Merryvethert!
Kiléptem a szobámból és lassan lesétáltam a lépcsőn.
Mindenki felém fordult,de én a szememmel Robint kerestem,mikor megláttam éppen a barátaival alkoholt ivott.
Éreztem,hogy rám néz és annyira meglepődött,hogy még az italát is félre nyelte él elkezdett köhögni.
Én ránéztem és felhúztam a szemöldököm ő erre elfordult és a barátai ütögették a hátát és nevettek rajta.
Szívem szerint oda mentem volna hozzá,de ez most lehetetlen ,mert köztünk egy fal áll.
Nagy taps fogadott mikor leértem a lépcsőn láttam ,hogy még sok helyes férfi van ott.
Egy szőke hajúval sokáig szemezgettem míg végül oda jött hozzám
-Szia Jack vagyok!
-Szia én Maria
-Maria gyönyörű szép vagy!Lenne  kedved velem táncolni?
Én erre nagyon elpirultam mert jólesett ,hogy dicsérte a kinézetem hisz Robin ilyet sosem mondott.
-Persze van kedvem táncolni!-erre odanyújtottam a kezem és kéz a kézben mentünk táncolni.
Ránéztem Robinra és ő erre lehúzott még egy italt.
Oda ment egy 18 év körüli gyönyörű nőhöz és felkérte táncolni,tánc közben pedig felénk közeledtek.
Azon gondolkoztam.hogy valyon  ő lenne Elizabeth?
Hirtelen vége lett a muzsikának,mert Sir Benjamin és Loveday mondani akartak valamit,én már tudtam hogy az esküvőt fogják bejelenteni.
-Kedves jelenlévők én és Loveday úgy döntöttünk ,hogy 2hét múlva egybe kelünk.!
Nagy tapsvihar és ujjongás köszöntötte őket.
A zenészek folytatták a muzsikát,láttam ,hogy Sir Benjamin oda megy Robinhoz és mond neki valamit láttam,hogy Robin a fejét rázza és tiltakozik és a nagybácsikám ott hagyja.
Robin vörös fejjel oda jött hozzánk és megkérdezte tőlem hogy
-Maria a bácsikád erősködött ,hogy kérjelek fel táncolni lenne kedved?
-Én veled ne is álmodj róla!
-Maria beszélnünk kell!
-Robin fogd föl én veled nem akarok táncolni!
-Hé Robin hallottad a hercegnőt nem akar veled táncolni!-mondta Jack és átkarolta a vállam
-Jack fogd be világos neked ehhez semmi közöd!
Ezzel Robin megragadta a vállam és behúzott a táncoló párok közé.
-Na jó figyelj ide te liba egyszer mondom el  Elizabeth nem a menyasszonyom hanem a klánom egyik tagjának a menyasszonya és megkért,hogy írjak egy levelet mert ő nem tud jól fogalmazni
-Igen 3 sort a barátod nem tud megfogalmazni ez nevetséges és nem vagyok liba te hazug!!
-Az a levélnek csak az egyik része volt meg amúgy is az piszkozat.
-Na jó ez így hihetőnek tűnik de ha nem haragszol Jack sokkal jobban táncol mint te !
Ezzel oda léptem Jackhez és mondtam neki hogy menyünk táncolni
-Nekem ennél sokkal jobb ötletem van mennyünk ki a kertbe!
-Hát jó ha ezt akarod-hátra néztem és láttam ,hogy Robin feje egyre vörösebb
-Gyere mutatok egy tuti helyet ahol nem zavarhatnak!
Nem zavarhatnak ismételtem magamba ez a férfi  mit akar velem??
Láttam ,hogy nem a kertbe megyünk hanem az éjszaka közepén az erdőbe.
-Jack ez nem a kert hanem az erdő?!
-Tudom -mondta szárazon
Ezzel megragadta erősen a csuklóm és húzott maga után.
-Nem én nem akarok veled menni! Engedj el !!
-Soha te most velem jössz!Ha jó kislány leszel akkor még szórakozhatunk!
-Ne segít...........-nem tudtam befejezni mert a száját az ajkamra tapasztotta és erőszakosan megcsókolt.






Hát ez lenne a 3.fejezet!Lécci írjatok!!
Puszi Lilla



























9 megjegyzés:

  1. Szia Lilla!
    Nagyon jó lett :D
    Ez a Jack...:/ már az sem tetszik,hogy szőke XD
    na jó csak vicceltem :D Kérlek siess a kövivel :D
    Pussz:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  2. Szia Lilla:D
    Huhaa ez nagyon király lett :D Aztaaa nagyon várom mi lesz Jack és Maria közt :/ :) Kérlek siess mert nagyon izgulok :D Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilla!
    ez nagyon jó lett:D siess légyszi, mert már nagyon kíváncsi vagyok!
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia Lilla!
    Nagyon tetszett, remélem, hamar jön a folyti...

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok köszönöm mindenkinek sietek a folytatással:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Lilla:)
    Grat. nagyon tetszett
    Csak így tovább:)
    Várom a folyt.
    Pux

    VálaszTörlés
  7. szia Lilla
    huh jó kis feji lett :D
    várom az újat
    puxi

    VálaszTörlés
  8. remelem hogy minel hamarabb teszel fel es ttudom nekem is sok a tanulni valo matek magy roman stb a vizsgara szoval tudom deazert remelem hamar el fog telni a ido mert en nagyon szeretem olvasni :)))

    VálaszTörlés
  9. Sajnalom hogy egy ideig nem tudsz majd fel tenni fejezetet jo pihenest kivanok egy kedves olvasod pusziii:))

    VálaszTörlés