2011. március 26., szombat

5.fejezet A hősies megmentőm

                                                               5.fejezet! 
                                                   A hősies megmentőm 


Én nagyon megijedtem de egyben örültem is hogy ott hagyott egyedül,gyorsan megragadtam a ruhám és a barlang bejáratához siettem.
Erőt vettem magamon és kiléptem a a barlangból láttam ,hogy valójában Jacknek nem is voltak társai.
Futottam és a legközelebbi fánál megálltam és körbekémleltem a terepet és ott elbújtam és elkezdtem öltözni,de ekkor valaki a kezét a számra tapasztotta és magához közel húzott.
Éreztem az illatából ,hogy ez nem más mint Robin,leírhatatlan élmény számomra ,hogy mennyire boldog voltam.
-Maria Robin vagyok jól vagy?
-Ühöm..
-Mit csinált veled az a gazember?
Én erre jobban elkezdtem sírni és távolodtam Robintól,mert ez a dolog sokkosan ért.
-Jack megerőszakolt?Válaszolj Maria!-odalépett hozzám és megfogta a vállam és magához közel húzott.
Sajnálom Maria ígérem megbánja azt amit tett és azt is hogy a világra jött!
-Nem erőszakolt meg csak majdnem ,mert meghallotta ,hogy te kint zörögsz.
-Rendben van ne félj öltözz fel én addig megkeresem ezt a gazembert és maradj itt a fa mögött ,csak akkor menj el innen ha velem valami baj történik.Megértetted?
-Igen azt hiszem
Ezzel ott hagyott a fa mögött és árnyékként kereste Jacket.
Hallottam Jack hangját és Robin ordibálását,tisztán nem hallottam ,hogy mint mondanak egymásnak.
Mivel kíváncsi voltam és féltettem Robint ezért gyorsan felöltöztem és a hangjuk irányába rohantam.
Láttam ,hogy Robin megütötte Jacket és ömlik a vér az orrából(Jacknek),megragadta a puskáját,de Robin gyorsabb volt és kivette a kezéből.
-Robin nem is mondtam,hogy jó volt a Hercegnővel egy igazi vadmacska!
-Hazudsz nem történt köztetek semmi ő maga mondta!
-Haha!Robin de Noir te egy olyan ember vagy aki mindent elhisz.
Láttam ,hogy kiveszi a zsebéből a kését és ismét rátámad Jackre,de sajnos nem vette észre ,hogy nála is az van és csak azt várja hogy Robin támadjon és beledöfje a kését.
-Robin!!!!!Vigyázz-ordítottam teli torokból 
Erre ő rám nézett,ezt Jack kihasználva a hasába szúrta a kést.
Robin térdre rogyott és felordított szörnyű látvány volt ,a hasábol ömlött a vér.
-Jack hagyd békén Robint!itt vagyok én azt csinálsz velem amit akarsz,akár meg is ölhetsz de azt az embert akit...
-Hercegnő te nagyon bátor vagy de nem fejezted be a mondatod azt akit??
-Azt akit szeretek hagyd békén!-mondtam halkan 
Robin rám nézett és mintha erőt vett volna azon amit mondtam megmarkolta a kését felállt oda ment Jack háta mögé,rátette a kezét a vállára és ezt mondta:
-Jack remélem,hogy a pokolba fogysz elégni!
Erre az elrablóm megfordult és Robin beledöfte a kését a mellkasába.
Jack felnevetett és ezt mondta
:-Robin még nincs vége!
-Dehogy nem!-ezzel Robin a kését még mélyebbre szúrta és Jack testében és ő erre összeesett és meghalt.
Én csak álltam ott és néztem Robin kezébe a véres kést ő erre rámnézte és zsebre rakta.
-Gyere Maria menjünk majd reggel kiküldök valakit Jack testéért.
-Robin!-ő erre hátrafordult és felhúzta a szemöldökét
-Igen?
-Köszönöm,hogy megmentettél nem is tudom ,hogy mi lett volna velem nélküled.-ezzel újra rámtört a sírás és leültem egy kidőlt fa törzsére.
Oda jött hozzám és leült mellém és megfogta a kezem.
-Nyugodj meg már vége van de gyere menjünk mert el kell látni a sebem.-felállt és elakarta engedni a kezem.
De én nem engedtem és felálltam oda mentem hozzá lábujjhegyre álltam és félve szájon pusziltam.
Erre ő megfogta az arcom és szemvedéjesen megcsókolt.
Ezután fogta magát és mintha misem történt volna elindult,én erre utána indultam.
Láttam,hogy leplezni akarta azt,hogy mosolyog,de én észre vettem.
Az út többi részét csendben tettük meg,mikor megérkeztünk Holdföldére ,látszott Robinon ,hogy kimerült biztos a sebe miatt,remélem hamar megfog gyógyulni.
Beléptünk Holdszállásra és mindenki minket nézett akik még ott maradtak és vártak ránk.
-Robin Maria csak hogy itt vagytok és éltek!-mondta Loveday megkönnyebbülten.
Robin mutasd a sebed ezt hamar meg kell nézetni egy doktorral.
-Úgy van én is így gondolom -mondta Sir Benjamin
-Robinnak állítsunk elő egy hintót hogy haza tudjon menni -mondtam határozottan
-Ez jó ötlet Maria mondta -Cour de Noir




Hát ez lenne az ötödik fejezet szerintem hosszabb lett mint a többi:)
Nagyon örülnék neki ha a rendszeres olvasóim közül mindenki írna ,nagyon boldog lennék:)









3 megjegyzés:

  1. Szia Lillám :)
    Jujj ez nagyon izgii Lett :D És tényleg hosszabb is :D Eszméletlenül tetszett :D
    Nagyon várom az újat :D Remélem Robin meggyógyul:)
    Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  2. szia Lilla :D
    ez komolyan nagyon szupi rész lett :D annyira tetszett :D
    siess az újjal
    pux

    VálaszTörlés